PERHATIAN!!!

Kami akan mula menjual belut pada 31.5.08 pada harga rm16 sekilo.kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan bekalan, bolelah hubungi nombor2 bertuah dibawah..TQ :-)

Contact Number

Untuk keterangan lanjut pasal lintah, kursus, tawar harga, tanya bekalan, bolelah contact nombor-nombor di bawah.

012 5040 300 - Ijat
013 266 8660 - Ijat
012 229 5141 - Fairuz
013 328 1834 - Fairuz
aush_se7en@yahoo.com

Thursday, February 21, 2008

Sell Your 'Lintah': Be Pro-Active


Ramai yang masih tertanya-tanya, terpinga-pinga, terkamjat dan macam2 'ter' lagilah bila tiba bab market/nak jual lintah belaan mereka. Secar jujur, kami mengakui bahawa bukan mudah untuk membekalkan lintah ke pasaran antarabangsa. Ini adalah kerana permintaan daripada mereka-mereka ini adalah sangat tinggi dan apa yang dibimbangkan ialah consequences yang akan ditanggung jika gagal memenuhi permintaan mega daripada mereka ini. Bagi mereka yang yakin mampu untuk memenuhi permintaan ini, anda amat digalakkan untuk mengeksport lintah anda ke pasaran luar kerana harganya lebih tinggi berbanding pasaran domestik. Bagi mereka yang mengusahakan ternakan lintah secara kecil-kecilan, jangan kecewa. Kami bersama anda. Para pengusaha tidak perlu risau kerana ada 3 cara untuk memasarkan lintah hasil peliharaan mereka.

  1. Kami difahamkan (menerusi peserta yang mengikuti kursus denagn pihak Artsoulist) Pihak Artsoulist bersedia untuk membeli lintah daripada pengusaha independent (pengusaha yang tidak mengikut kursus mereka dan tidak mengikat kontrak penjualan dengan pihak artsoulist).
  2. Pihak kami akan menghubungi peserta yang pernah mengikuti kursus dengan kami untuk membeli lintah mereka jika pihak kami mendapat pesanan yang maha besar daripada pihak tertentu. Inilah kelebihan jika mengikuti kursus yang kami anjurkan.
  3. Pengusaha juga boleh membuat marketing sendiri dengan menawarkan lintah mereka kepada pengusaha baru ataupun membuat marketing secara terus ke syarikat-syarikat dan industri berasaskan lintah.
  4. Ada juga pihak yang berminat untuk mendapatkan bekalan lintah daripada anda.

Kesimpulannya, no pain no gain. Yang bulat tidak datang bergolek, yang pipih tidak datang melayang. Berusaha keras, bekerja secara jujur..

No comments:

Related Posts with Thumbnails