PERHATIAN!!!

Kami akan mula menjual belut pada 31.5.08 pada harga rm16 sekilo.kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan bekalan, bolelah hubungi nombor2 bertuah dibawah..TQ :-)

Contact Number

Untuk keterangan lanjut pasal lintah, kursus, tawar harga, tanya bekalan, bolelah contact nombor-nombor di bawah.

012 5040 300 - Ijat
013 266 8660 - Ijat
012 229 5141 - Fairuz
013 328 1834 - Fairuz
aush_se7en@yahoo.com

Thursday, April 3, 2008

The End, Fullstop...

Tujuan aku mewujudkan blog ni adalah untuk aku kongsi pengalaman, info atau ape-ape aje ( kat tv3) yang berkaitan ngan lintah dan perternakannnya kepada orang lain yang berminat. So aku rasa amatlah patut sekiranya aku berhenti menulis sesuatu yang tidak berkaitan dengan tujuan blog ini di wujudkan. Tapi sebelum aku mengakhiri topik panas ni, izinkanlah aku untuk wind up topik ni.
Yang pertama, aku pun musykil, kenapa die kena tulis komen tentang kitorang kat forum tersebut di bawah topik yang membincangkan tentang usahawan yang menipu?
Yang kedua, aku percaya mereke-reka cerita adalah termasuk dalam kategori fitnah. Jadi aku rasa tak salah kalau aku gelarkan komen yang di tulis itu sebagai fitnah - die cakap die kena bayar rm30 untuk masuk ke kolam - sedangkan perkara tersebut tak pernah terjadi. Ia adalah sesuatu yang direka-reka.
Setiap manusia mempunyai ego masing-masing. Jarang ada yang nak mengaku salah walaupun jelas, nyata dan terang die melakukan kesalahan. Tapi atas dasar persaudaraan yang tinggi, ada juga yang meminta maaf. Jadi aku anggap perkara ini dah selesai. Aku juz nak pembaca-pembaca sekalian tahu cerita yang sebenar. Itu sahaja. Sebelum ni aku tengok banyak komen yang menghentam kitorang, tapi lepas aku jelaskan perkara yang sebenar, nampaknya ramai yang dah faham apa yang sebenarnya telah berlaku, dan ramai yang dah faham bahawa kitoang ni bukanlah zalim seperti Yahudi.
Terima kasih kepada Ezal - kawan kepada cousin aku - yang terjumpa komen si Razif ni kat forum Pelintah. Yang penting, aku amat bersyukur kepada Allah, kerana aku percaya tanpa pertolongan dan keizinan daripadaNya, kitorang takkan tahu pasal benda ni.

The truth will stay...

No comments:

Related Posts with Thumbnails