PERHATIAN!!!

Kami akan mula menjual belut pada 31.5.08 pada harga rm16 sekilo.kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan bekalan, bolelah hubungi nombor2 bertuah dibawah..TQ :-)

Contact Number

Untuk keterangan lanjut pasal lintah, kursus, tawar harga, tanya bekalan, bolelah contact nombor-nombor di bawah.

012 5040 300 - Ijat
013 266 8660 - Ijat
012 229 5141 - Fairuz
013 328 1834 - Fairuz
aush_se7en@yahoo.com

Thursday, April 3, 2008

Entahla

Nampaknya aku terpaksa memungkiri janji aku untuk tidak sebut pasal benda ni lagi. Tapi aku kena sebut gak. Aku dah padam post yang menerangkan cerita panas tentang seorang Hamba Allah bernama Razif yang telah mencalit lumpur di muka dan maruah kitorang. Matlamat aku dah tercapai - ramai dah tau cerita yang sebenar - so aku rasa tak perlu lagi aku paparkan post tersebut. Keputusan aku adalah muktamad dan sebarang surat-menyurat tidak akan di layan..hahahaha. Kepada yang tak tau, bertanyalah kepada yang tau dan kepada yang berkenaan, janganlah mereka-reka cerita lagi. Kitorang dah bagi tau dengan jelas sebelum Hamba Allah ni datang kat kolam, lau datang tuk beli lintah tak payah bayar. Janganla buat macam ni lagi, menyusahkan orang je. Cukuplah kitorang sebagai mangsa, jangan ada yang kedua. Lau kena bayar, bayar. Lau kena bayar tapi anda tak bayar, jangan cerita anda keluarkan duit untuk membayar. The rule in business is simple, tell the truth and be honest. U'll have friends, who are ur customer.

No comments:

Related Posts with Thumbnails